Ελένη Καραγιάννη – Με επίμονη και τόλμη!

Η Ελένη Καραγιάννη έγινε γνωστή στο νεανικό κοινό μέσα από την ηλεκτρονική κοινότητα που χτίστηκε γύρω από το κοινωνικό μαγκαζίνο “Αλμυρό Φυστίκι“, ενώ παράληλλα αρθρογραφούσε σε διάφορες στήλες, ποικίλης θεματολογίας, χτίζοντας το βιογραφικό της πένας της. Ο δρόμος της την οδήγησε στο Ηνωμένο Βασίλειο και ύστερα πίσω στην πατρίδα, όπου και βρήκε την έμπνευση για το πρώτο της συγγραφικό έργο, το οποίο και δημοσίευσε σε ηλεκτρονική μορφή. Από εδώ και εμπρός, η ομάδα της Blossoming Goddess θα φιλοξενεί από καιρού εις καιρόν τη ματιά της, μέσα από άρθρα που αντικατοπτρίζουν την οπτική της για τη ζωή και τον κόσμο!
Ξεκινώντας τη συνεργασία μας, μας είπε δύο λόγια για την πορεία της ως τώρα:

 

  • Έχεις παρελθόν στο χώρο της κοινωνικής αρθρογραφίας. Ποια θα έλεγες πως υπήρξε η έμπνευσή σου και ποια είναι τώρα αυτή που σε ωθεί στο να γράψεις;

Η κοινωνία και γενικά ο κόσμος ποτέ δεν παύει να με εκπλήσσει, επομένως είναι μια ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης. Δυστυχώς, όχι πάντα θετική, αλλά γράφοντας ένα ανάλαφρο κοινωνικό άρθρο με χιουμοριστικό χαρακτήρα μπορείς να θίξεις τα πιο ευαίσθητα θέματα, περνώντας το μήνυμα σου με έναν τρόπο που ο άλλος δεν θα κρατήσει αμυντικό χαρακτήρα και θα σε ακούσει.

 

  • Μία σημαντική μερίδα κόσμου σε γνωρίζει από τη νεανική πλατφόρμα του μαγκαζίνο «Αλμυρό Φυστίκι». Ποια η σχέση σου με τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και πώς επηρέασαν την πορεία σου – ειδικά το project του «Αλμυρού Φυστικού»;

Το «Αλμυρό Φυστίκι» ξεκίνησε ως ένα είδος ψυχοθεραπείας- όπως και τα περισσότερα projects που έχω κάνει, όμως αυτό μεγάλωσε με τον καιρό και έτσι έφτιαξα την δική μου διαδικτυακή «οικογένεια», δίνοντας εικόνα των εμπειριών μας και των γνώσεων μας στο κοινό. Το «Αλμυρό φυστίκι» με έμαθε να συνεργάζομαι με κάθε λογής προσωπικότητα και να απομυθοποιώ πρόσωπα και καταστάσεις που κάποτε τα θεωρούσα απλησίαστα.

Όσο για τη σχέση μου με το ηλεκτρονικά ΜΜΕ, προφανώς και είναι καλή, γιατί πιστεύω πως είναι το παρόν και το μέλλον της δημοσιογραφίας και της αρθρογραφίας.
Ωστόσο, θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερος έλεγχος στο θέμα της πληροφορίας,
 γιατί η κατάσταση τείνει να γίνει ανεξέλεγκτη.

  • ‘Εχεις μία πρόσφατη εμπειρία από τη ζωή στο εξωτερικό. Διαπίστωσες διαφορές μεταξύ της ζωής «εκεί» από τη ζωή «εδώ»;

Αμέτρητες! (Γελάει με την καρδιά της) Βασικά, απομυθοποίησα και εκεί πολλές καταστάσεις, γιατί αν δεν πας να ζήσεις σε κάποια άλλη χώρα για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν μπορείς να έχεις μια ρεαλιστική εικόνα για το πως είναι τα πράγματα στο εξωτερικό. Δεν είναι και εκεί ιδανικά.

Ωστόσο, με την επιστροφή στην Ελλάδα, συνειδητοποίησα το πόσο μου λείπει η οργάνωση και κάποιες σταθερές αξίες που τηρούνται στον εργασιακό τομέα. Όμως, ο καιρός, η ασφάλεια της οικογένειας και η χρήση της δικής σου γλώσσας είναι πολύ βασικά στοιχεία για την καθημερινή σου διαβίωση που αν δεν πας στην άλλη «όχθη» δεν μπορείς να εκτιμήσεις. Ακόμα και η διαφορά νοοτροπίας σε θεμελιώδη αρχές παίζει μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη σου.

 

  • Βρήκες πως υπάρχει διαφορά στη θέση και την αντιμετώπιση της γυναίκας στις χώρες του εξωτερικού όπου έχεις διαμείνει έστω και λίγο, σε σχέση με την Ελλάδα;

    Σίγουρα υπάρχει! Στην Ελλάδα, τις γυναίκες τις αντιμετωπίζουν στον εργασιακό τομέα σαν τα γιαούρτια. Δυστυχώς, εδώ έχουν «ημερομηνία λήξης». Λόγω των αδειών μητρότητας και της οικογένειας, πολλές φορές οι εργοδότες θα προτιμήσουν έναν άντρα για την ίδια ακριβώς θέση, εκτός αν η υποψήφια έχει κάποια προσόντα παραπάνω ή φαίνεται υπερβολικά ταγμένη στην καριέρα της.

 Βέβαια, υπάρχουν και οι γυναίκες που έχουν εκμεταλλευτεί καταστάσεις, απλά τις περισσότερες φορές δυστυχώς δεν τους δίνουν καν την ευκαιρία για να αποδείξουν το αντίθετο.
Σε κοινωνικά κράτη όμως, οι γυναίκες έχουν ίσες ευκαιρίες με τους άντρες στον τομέα της καριέρα, καθώς το κράτος βοηθά και τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, η νοοτροπία με την οποία μεγαλώνουν οι γυναίκες είναι εντελώς διαφορετική, όμως είναι μεγάλο θέμα για να απαντηθεί σε δέκα γραμμές.

 

  • Πολύ πρόσφατα, έφερες στον κόσμο το νέο σου πόνημα, το πρώτο συγγραφικό, με τίτλο «Η νύχτα πέφτει στις Κουραμάδες», σε ηλεκτρονική μορφή. Τι σε οδήγησε σε αυτήν την έμπνευση και στην επιλογή του ηλεκτρονικού μέσου;

Το νέο μου συγγραφικό πόνημα είναι βασισμένο καθαρά σε concept του εξωτερικού και έχει ως στόχο να εντάξει τη φαντασία σε συνδυασμό με το μυστήριο στον χώρο της μυθοπλασίας. Αυτό που με οδήγησε στον σκοτεινό κόσμο των «Κουραμάδων» είναι η αγάπη για το παιχνίδι και για την εναλλαγή των ρόλων μεταξύ των χαρακτήρων. Κανένας δεν είναι βασικός και ταυτόχρονα είναι όλοι πρωταγωνιστές.
Επέλεξα την ηλεκτρονική μορφή, γιατί ήθελα αναγνωστικό κοινό από όλο τον κόσμο. Επίσης, ήρθε η ώρα να εξοικειωθούμε με τα ebooks και τα audiobooks στην Ελλάδα, καθώς είναι μια νέα μορφή βιβλίου που έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα στο εξωτερικό. Βέβαια, ποτέ δεν θα νικήσει το παραδοσιακό βιβλίο και ούτε πρέπει να γίνει αυτό, απλά είναι μια άμεση μορφή να απολαύσεις μία ιστορία από όπου και να βρίσκεσαι.

 

  • Ποια είναι η εμπειρία σου ως νέα γυναίκα δημιουργός;

Σε γενικές γραμμές είναι καλή, γιατί ο τομέας της συγγραφής βιβλίων είναι κατά κύριο λόγο διαμορφωμένος από γυναίκες. Απλά το είδος αυτό δεν είναι πολύ συνηθισμένο για μια γυναίκα συγγραφέα, καθώς συνήθως επιλέγουμε να γράψουμε ιστορίες που είναι επικεντρωμένες στα συναισθήματα και την ιστορία. Όμως, υπάρχουν και εκεί γυναίκες που εκπροσωπούν το στυλ αυτό άριστα.

  • Ένα μήνυμα για τους αναγνώστες της σελίδας;

Να ακολουθείτε τα όνειρα σας και να κάνετε πράγματα που αγαπάτε, γιατί στο τέλος αυτά μένουν. Οι στενοχώριες και οι απογοήτευσεις να είναι τα κίνητρα σας για να πεισμώνετε παραπάνω και να αγαπάτε την εξέλιξη και τον εαυτό σας.

[Μπορείτε να περιμένετε περισσότερα από την Ελένη Καραγιάννη, παρακολουθώντας τη σελίδα του Blossoming Goddess όπου θα δημοσιεύονται προσωπικά της άρθρα, όπως και να εξερευνήσετε το μαγικό και μυστηριώδη κόσμο των “Κουραμάδων” και να προμηθευτείτε το e-book από το σύνδεσμο https://www.elenikarajohn.com/]

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Close Menu